Når du afleverer dit barn

Vi lægger vægt på at kende dine og dit barns behov og vaner, så dit barn kan få den bedste start på dagen.

Forældre er velkomne i garderoben om morgenen, hvor du kan guide dit barn til at få sko og overtøj af og på plads, hjælpe med at holde orden i garderoben, I kan lige få den sidste lille snak og måske overlevere de vigtigste beskeder, for eksempel om afhentning, til en voksen.

Har du beskeder til os eller er du gået herfra med et utryghed ifht. dit barn er du velkommen til at ringe eller skrive til os i løbet af dagen. Måske kan mødes i et andet lokale, så vi ikke bekymrer unødigt eller taler hen over hovedet på dit barn. Hvis der er en akut besked bedes I Sms´e ¨Akut ¨ og personalet vil vende tilbage  hurtigst muligt.

En voksen kommer ud og tager imod eller venter lige indenfor på stuen. Vi har nemlig valgt, at forældre så vidt muligt ikke bevæger sig rundt indenfor, så børnenes leg og aktiviteter ikke afbrydes hele tiden. Vi hjælper de enkelte børn med at komme i gang med leg og få kontakt til vennerne.

Selvom vi har en tjek ind iPad beder vi jer om, at få sagt goddag til en voksen hver dag, også selvom I måske har et selvstædigt børnehavebarn, der kan klare det hele selv.